Szanowni Państwo,
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku RODO* przekazujemy kilka informacji:
Zależy nam na zachowaniu Pani/Pana prywatności oraz bezpieczeństwie podanych danych osobowych, a także na zapewnieniu Pani/Panu możliwości realizowania wszystkich przysługujących praw wynikających z przepisów. Chcemy ponadto dostarczać Pani/Panu, jak najlepiej dopasowane treści marketingowe.

  1. Kto jest administratorem Państwa danych?
    Administratorem Państwa danych osobowych jest Dawid Kluczyński prowadzący działalność pod nazwą DP Consulting Dawid Kluczyński, z siedzibą ul. Franklina Roosevelta 127BA, 62-200 Gniezno NIP: 557 158 47 64
    W sprawie jakichkolwiek pytań odnośnie ochrony Państwa danych osobowych prosimy kontaktować się pod adresem email biuro@dpconsulting.com.pl tel. 508 666 606
  2. Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania.
    Wyżej wymieniony Administrator może przetwarzać Pani/Pana dane w celu:
    1) przedstawienia oferty marketingowej produktu ubezpieczeniowego/kredytowego/finansowego/oferty wdrożenia RODO oraz innych usług z oferty współpracujących z DP Consulting zakładów ubezpieczeń/banków/pośredników finansowych i innych instytucji współpracujących. Podstawę do przetwarzania stanowi dobrowolna zgoda na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, w rozumieniu art. 6 ust. 1 pkt a RODO. 2) marketingu bezpośredniego usług własnych zakładu ubezpieczeń/banku/pośrednictwa z którym ma Pani/Pan zawartą za pośrednictwem DP Consulting umowę ubezpieczenia/kredytu lub innych usług nabytych przez naszą firmę. Podstawę do przetwarzania stanowi niezbędność przetwarzania do realizacji celu wynikającego z prawnie uzasadnionego interesu Administratora w rozumieniu art. 6 ust. 1 pkt f RODO, którym jest marketing usług własnych, na podstawie powierzonego DP Consulting zakresu przetwarzania danych osobowych przez dany podmiot oraz marketing usług własnych firmy.
    3) zawarcia i wykonania umowy, w tym dokonania oceny ryzyka ubezpieczeniowego/finansowego – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą niezbędnych do zawarcia umowy (np. na potrzeby wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia/kredytu) i wykonywania umowy, w rozumieniu art. 6 ust. 1 pkt b RODO, na podstawie powierzonego Administratorowi zakresu przetwarzania danych osobowych przez współpracujący podmiot. 4) oceny ryzyka ubezpieczeniowego/finansowego w sposób zautomatyzowany w ramach profilowania klientów przed zawarciem umowy – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnego obowiązku ciążącego na zakładzie ubezpieczeń/banku/pośrednictwie w rozumieniu art. 6 ust. 1 pkt c RODO, na podstawie powierzonego Administratorowi zakresu przetwarzania danych osobowych przez współpracujący podmiot.
    5) wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w rozumieniu art. 6 ust. 1 pkt c RODO. 6) w celach analitycznych, w tym profilowania na potrzeby monitorowania i analiz oferty produktów ubezpieczeniowych/finansowych oraz usług RODO, współpracujących z Administratorem zakładów DP Consulting ubezpieczeń/banków/pośrednictw w celu zapewnienia możliwości zaproponowania produktu najbardziej dostosowanego do wymagań i potrzeb osoby poszukującej danej usługi lub produktu. Podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do realizacji celu wynikającego z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, jakim jest proponowanie klientowi produktu najbardziej odpowiedniego do wymagań i potrzeb klienta, w rozumieniu art. 6 ust. 1 pkt f RODO oraz docelowo także niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w rozumieniu art. 6 ust. 1 pkt c RODO. 7) ewentualnie w celu dochodzenia roszczeń lub w ramach obrony przed dochodzonymi roszczeniami, związanych z przedstawioną Pani/Panu ofertą produktu lub usługi – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora; jakim jest zapewnienie możliwość dochodzenia oraz obrony przed roszczeniami, w rozumieniu art. 6 ust. 1 pkt f RODO.
  3. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, decyzje dotyczące Pani/Pana będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (bez wpływu człowieka). Decyzje będą podejmowane na podstawie Pani /Pana danych podstawowych i danych rozszerzonych w przypadku usługi lub produktu bardziej rozbudowanego. Decyzje będą oparte o profilowanie, tj. automatyczną ocenę ryzyka ubezpieczeniowego/finansowego w celu zawarcia z Panią/Panem umowy.
  4. Informacja o wymogu podania danych osobowych.
    Podanie danych osobowych w związku z zawieraną umową jest konieczne do zawarcia umowy i wykonywania usługi oraz do dokonania oceny ryzyka ubezpieczeniowego/finansowego. Bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy oraz dokonanie oceny ryzyka. Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.
  5. Okres przechowywania danych.
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
    Administrator przestanie wcześniej przetwarzać dane wykorzystywane do celów profilowania i analitycznych jeżeli zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania Pani/Pana danych w tych celach.
  6. Przekazywanie danych.
    1) Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym z DP Consulting, jako agenta ubezpieczeniowego (w ramach pośrednictwa ubezpieczeniowego) oraz doradcy finansowego (w ramach pośrednictwa kredytowego).
    2) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, tj. dostawcom usług IT lub współpracującym z DP Consulting partnerom, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
    3) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców mających siedzibę lub przetwarzających dane osobowe w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).
    DP Consulting
  7. Pani/Pana prawa.
    1) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
    2) W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    3) W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka niezbędności przetwarzania do realizacji celu wynikającego z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. W szczególności przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby profilowania.
    4) W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia umowy i wykonywania usługi na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu Administratorowi danych.
    5) W związku ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, ma Pani/Pan prawo do zakwestionowania tej decyzji, prawo do wyrażenia własnego stanowiska oraz wystąpienia o ponowne przeanalizowanie Pani/Pana sprawy i podjęcie decyzji przez podmiot współpracujący z DP Consulting.
    6) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w Polsce (PUODO).
    W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych lub bezpośrednio z organem nadzorczym (w zakresie prawa do wniesienia skargi do tego organu).
  8. Cookies
    Serwis używa plików „cookies”. Cookies są małymi plikami umożliwiającymi urządzeniom używanym do przeglądania sieci Internet (np. komputer, smartfon, etc.) zapamiętywanie specyficznych informacji dotyczących używanego urządzenia. Informacje zarejestrowane w plikach cookies są używane m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszej strony do Państwa indywidualnych potrzeb. Ustawienia dotyczące cookies mogą Państwo zmienić w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli ustawienia te pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień dotyczących plików cookies może ograniczyć funkcjonalność Serwisu.
    *ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO)